مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-15اجتماعي

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار 10  روز رایگان


شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود را مدیریت و برگزار کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

- یک سامانه آزمون آنلاین به دنبال این است که به طور موثر با استفاده از یک سیستم تمام خودکار عمل ارزیابی را انجام دهند تا نه تنها در زمان ارزیابی صرفه جویی شود بلکه نتایج دقیق تری نیز ارائه کند.

آنلاین آموزان به شما کمک می کند تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه، آزمون آنلاین خود را تنها با طی 3 مرحله، برگزار نمایید.

.

ثبت نام کنید .

آزمون را تنظیم کنید .

آزمون را به اشتراک بگذارید 5.

ایجاد آموزشگاه آنلاین رایگان راحت و ایمن با آموزش های مجازی! آیا به این فکر کرده اید که آموزشگاه آنلاین چیست ؟ یا از خود پرسیده اید آموزشگاه آنلاین با آموزشگاه های حضوری چه تفاوتی دارد؟ با توجه به روزهای کرونایی و مشکلات کلاس های حضوری و در نهایت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، آنلاین آموزان برای مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه ها، با امکان ایجاد آموزشگاه آنلاین رایگان، این مشکلات را مرتفع نموده و می توانید در تمام طول شبانه روز بدون محدودیت کلاس آنلاین و وبینار برگزار کنید و فراگیران خود را مدیریت نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار 10  روز رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار 10  روز رایگان